<h1> tageja tulisi olla sivuilla vain 1 kappale (mielestäni). <h2> tageja voi mielestäni olla kohtuu paljon, eikä se haittaa mitään.
Noiden sinun vinkkien käyttäminen ei ole oikotie onneen. Sivuja tulee tarkastella kokonaisuutena, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Lisäksi nykyisin väitetään, että description tagilla ei ole paljoa merkitystä hakukoneoptimoinnin kannalta. Avainsanojen merkityksestäkin kiistellään. Jotkut pitävät niitä tärkeinä ja jotkut eivät.
Sivujen validius ei mielestäni hirveästi edistä hakukoneoptimointia, mutta kun sivuston koodi on validia, niin hakukoneiden on sivuja indeksoidessaan helpompi ymmärtää sitä.
Avainsanojen löytyminen tekstistä on tärkeää.
Myös se, että sivuston sisältöä on paljon suhteessa sivuston rakenteen kuvaukseen on hyvä asia. Hakukoneet pitävät tekstistä, sillä sitähän ne indeksoivat. XHTML + css on aika hyvä vaihtoehto sivujen toteuttamiseen, sillä kaikki turha koodi häviää dokumentista ja itse ulkoasu kuvataan CSS tiedostossa. Tällöin XHTML dokumentti keskittyy vain sivuston rakenteen kuvaamiseen.
Itse en tässä asiasa kovin guru ole, mutta voin antaa pari sivustoa joita olen hakukoneoptimointiin liittyen seurannut.
Optimointi.com on kohtuu aktiivinen sivusto hakukoneoptimointiin liittyen. Keskusteluista saa hyviä vinkkejä.
Hakukoneoptimointia.com on nykyisin aika hiljainen, mutta hyviä juttuja sielläkin.
Optimointi.comissa varmaan neuvovat eteenpäin, jos siellä kysyy